Co jest najważniejszą kwestią każdego ogłoszenia?

„Klient kupuje oczami” – to proste i wręcz banalne określenie ma w sobie wiele prawdy. Zanim klient przekroczy próg sprzedawanego mieszkania, domu czy działki musi być zainteresowany ogłoszeniem, by do nas zadzwonić. Potencjalny klient, który przegląda ogłoszenia najpierw zwraca uwagę na zdjęcie, dopiero potem na opis i cenę. Tak więc, jeżeli zależy Ci na szybkiej sprzedaży, musisz mieć najładniejsze zdjęcie, a konkretnie miniaturkę. Warto powierzyć to zadanie specjaliście. Zdjęcia, które są nie atrakcyjne i nie ciekawią np. zrobione komórką słabej jakości, zamiast chęci obejrzenia nieruchomości wywołają co najwyżej irytację.

W przypadku mieszkań i domów przyszły klient powinien zobaczyć przestronne i jasne wnętrza, które jest w stanie wydobyć dobry fotograf. Najlepiej gdy będzie to minimum 10 zdjęć zrobionych z różnych perspektyw. Pokazywanie jednego zdjęcia, w dodatku byle jak sfotografowanego, pomieszczenia to zwykła strata czasu.

Koszt zainwestowania w dobrego fotografa wynosi tylko 400zł a możesz zyskać dużo więcej. Można też pobawić się w dostępne technologie jak np. filmy 360 stopni, które nadają jeszcze większą wartość ogłoszeniu. Sposobów jest kilka, warto wszystkie przemyśleć, podszkolić się lub skonsultować z fachowcem w tej dziedzinie.