Co jest najważniejszą kwestią każdego ogłoszenia?

„Klient kupuje oczami” – to proste i wręcz banalne określenie ma w sobie wiele prawdy. Zanim klient przekroczy próg sprzedawanego mieszkania, domu czy działki musi być zainteresowany ogłoszeniem, by do nas zadzwonić. Z przeprowadzonych badań wynika, iż potencjalny klient, który przegląda ogłoszenia najpierw zwraca uwagę na zdjęcie, dopiero potem na opis i cenę. Tak więc, jeżeli zależy Ci na szybkiej sprzedaży, musisz mieć najładniejsze zdjęcie, czyli miniaturkę. Warto powierzyć to zadanie specjaliście. Zdjęcia, które są nie atrakcyjne i nie ciekawią np. zrobione komórką słabej jakości, zamiast chęci obejrzenia nieruchomości wywołają co najwyżej irytację.

W przypadku mieszkań i domów przyszły klient powinien zobaczyć przestronne i jasne wnętrza, które jest w stanie wydobyć dobry fotograf. Najlepiej gdy będzie to minimum 10 zdjęć zrobionych z różnych perspektyw. Pokazywanie jednego zdjęcia, w dodatku byle jak sfotografowanego, pomieszczenia to zwykła strata czasu.

W naszej firmie od lat mamy stałego fotografa, który specjalizuje się w dobrych zdjęciach. Inwestycja 400zł może okazać się szybkim zyskiem. Można też pobawić się w dostępne technologie jak np. filmy 360 stopni, które nadają tylko wartość ogłoszeniu. Sposobów jest kilka, warto wszystkie przemyśleć, podszkolić się lub skonsultować z fachowcem w tej dziedzinie.