Skuteczne ogłoszenie – czyli co sprawia, że klienci dzwonią?

Wyobraźmy sobie potencjalnego klienta, który poszukuje mieszkania 2 pokojowego dla dwóch osób. Wchodzi na jeden z popularnych portali, wybiera kryteria i wyskakuje ok. 300 ogłoszeń. Przeglądając każdą stronę decydującą kwestią w tym momencie jest miniaturka zdjęcia. Następnie w ciągu 3 kolejnych sekund zapada decyzja czy ogłoszenie jest interesujące. Załóżmy, że osoba wystawiająca ogłoszenie, zrobiła bardzo dobre zdjęcia, a opis ogłoszenia wzbudził ciekawość. Następuję kliknięcie – mamy sukces nr 1!

W tym momencie klient przegląda zdjęcia i czyta opis. Zdjęcia powinny wzbudzać pozytywne emocje, by klient mógł wyobrazić sobie np. siebie z rodziną na danej posiadłości. Zakup nieruchomości to w końcu dla większości z nas spełnienie marzeń. Oglądając zdjęcia próbujemy wyobrażać siebie lub najbliższych w tym miejscu. Wszystko dzieje się oczywiście w ciągu kilku sekund.

Jeżeli zaciekawiły klienta zdjęcia, przechodzi on do opisu. Jeżeli osoba wystawiająca ma doświadczenie w pisaniu takich treści to zbliżamy się do osiągnięcia kolejnego sukcesu. Wzbudzona ciekawość, pokazanie wartości, opisane korzyści dla klienta sprawiają, że klient pod wpływem chwili bierze do ręki telefon i dzwoni. Ogłoszenie zadziałało, mamy sukces nr 2.